niedziela, 18 grudnia 2016

Planowanie przestrzenne w gminie - webinarium

O godzinie 18:00 19 grudnia 2016 r. rozpocznie się webinarium Planowanie przestrzenne w gminie zorganizowane w ramach akcji Masz Głos. Ostatnio pisałam o niej w poście Bo pomysły są od tego... aby realizować je na całego! 

Aby wziąć udział w tym spotkaniu należy się wcześniej zarejestrować: 

19 grudnia od godziny 17:30 trzeba będzie kliknąć w ten link: https://maszglos.clickmeeting.com/planowanie-przestrzenne-w-gminie

Paweł Jaworski (filozof i architekt) poruszy następujące kwestie:
  • czym jest plan zagospodarowania przestrzennego?
  • jakie procedury obowiązują w trakcie przygotowywania i uchwalania planu przestrzennego?
  • jakie są wymogi prawne stawiane planom przestrzennym?
  • czy plan przestrzenny jest gminie potrzebny?
  • jakie są równice między planem zagospodarowania przestrzennego a Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (studium uwarunkowań)?
  • jakie są procedury związane ze studium, jakie są obowiązki gminy?
Informacje podałam za stroną akcji Masz Głos.

1 komentarz:

  1. Niestety nie będę mogła uczestniczyć w tym spotkaniu chociaż bardzo chciałam. Szczególnie interesował mnie temat: jakie są wymogi prawne stawiane planom przestrzennym. Od lat interesuję się architektura miejską, a wiedza na powyższe zagadnienia w tym zakresie jest również bardzo potrzebna. Mam nadzieję, że następnym razem się pojawię.

    OdpowiedzUsuń