poniedziałek, 30 listopada 2015

Rezerwacja stanowiska na targach

Pisałam już o Forum Organizacji Pozarządowych, które odbędzie się w Olsztynie 5 grudnia 2015 r. Nie wiem, czy zgłoszenia są przyjmowane do 1 grudnia (tak wcześniej napisałam i tego można się dowiedzieć z treści zaproszenia na Forum - na stronie OCOP), czy może jednak do 2 grudnia 2015 r. (taka informacja jest też na wspomnianej stronie - u góry po lewej stronie - zapisy do 2015-12-02). Można by rzec: "To nie apteka" i byłaby to prawda, a ja pewnie jestem przewrażliwiona na niespójności, bo właśnie dzisiaj mija deadline kilku konkursów grantowych i albo sama coś pisałam, albo pomagałam, albo po prostu słyszałam o wielkich staraniach zachowania zgodności z wytycznymi i spójności między informacjami w różnych częściach wniosków aplikacyjnych.

Poza tym zwyczajnie sama chciałam się zgłosić na to Forum jako przedstawicielka ngo, ale nadal nie wiem w jakich godzinach się ono odbędzie, ani jaki będzie miało dokładnie przebieg. Bo zapowiedzianego programu Forum nadal nie znalazłam. Dopuszczam też taką możliwość, że zmęczenie ostatnim nawałem pracy tak mi się dało we znaki, że zwyczajnie nie dostrzegam czegoś oczywistego... Chyba poczekam z tym zgłoszeniem do 2 grudnia, może gdzieś ten program zauważę...

Zauważyłam jeszcze jedną informację, na stronie Centrum Organizacji Pozarządowych w Olsztynie:

"Organizacje zainteresowane rezerwacją stanowiska na targach prosimy o zgłaszanie się do 1 grudnia za pomocą targi_formularz rezerwacji stoiska_2015". 




Nawiasem mówiąc ile znacie bibliotek, które złożyły wnioski do programów MKiDN nie na ostatnią chwilę?  Jak to się dzieje, że planujemy, obiecujemy sobie, zaczynamy wcześniej a potem i tak ostatniego dnia serwer z systemem EBOI (w którym należy wpisywać i składać wnioski o dofinansowanie projektów) się zawiesza. Czy "errare humanum est" naprawdę tłumaczy irracjonalne zachowania, które stresami skracają nasze życie? Dlaczego tak trudno nam się dogadać w pracy? No tak, ale przecież przykład idzie z góry - znowu niepotrzebnie włączyłam telewizor...

Dzisiaj i przez ostatnich kilka dni w różnym stopniu miałam do czynienia z wnioskami: 
  • takimi, które zostały wysłane kilka dni temu,
  • takim, który kończono wczoraj,
  • takim, który był w większości stworzony dzisiaj, 
  • takim, który sprawił zawód osobom zaangażowanym,
  • takim, który nie doczekał ukończenia,
  • takim, który wysłano rano (przeszedł gładko przez system EBOI), 
  • takim, którego wysyłkę rozpoczęto przed południem i kilka godzin później wciąż był zapętlony w systemie,
  • takim, który potrzebował na przejście systemu też kilku godzin i dodatkowo wieczornego rajdu kierownika po osobach upoważnionych i zakończonego na poczcie (dobrze, że długo czynna),
  • takimi, które wysłano tydzień albo i dwa tygodnie przed ostatecznym terminem.
I nie powiem, za które byłam odpowiedzialna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz