sobota, 13 czerwca 2015

Cyfrowy Rajd PCRS

Do 19 czerwca 2015 r. Latarnicy Polski Cyfrowej* mogą się zgłaszać do Latarniczej gry terenowej - zajęć edukacyjnych z wykorzystaniem metody Geocaching. Cyfrowy Rajd PCRS odbędzie się w dniach 26-28 czerwca 2015 r. w pięciu miejscowościach powiatu tarnowskiego.



Zgłoszenia przyjmuje Michał pod adresem: m.golemo@mwi.pl

Mam ochotę tam pojechać. Tylko nie jestem pewna czy:
  • mam podstawowe kompetencje tematyczne (wykorzystanie cyfrowych map i aplikacji mobilnych),
  • jestem dostatecznie przygotowana do wzmożonej aktywności fizycznej i wysokiej temperatury (pieszo, rowerem na południu Polski w gorącym czerwcu...),
  • znajdę wtedy czas :)
Pamiętam jak nas "przegonili po górach w czasie sierpniowego latarniczego geokonwentu. Było wspaniale i dałam radę, choć nie było łatwo: https://latarnicy.pl/blog/article/wspomnienia-geokonwentu-pcrs/

* Latarnicy Polski Cyfrowej to wolontariusze przeszkoleni w ramach projektu Stowarzyszenia "Miasta w Internecie", którzy wprowadzają seniorów w cyfrowy świat. Więcej informacji: latarnicy.pl . Jest tam m.in mapa, na której można znaleźć latarnika w Waszej okolicy. Potem można go zapytać, czy zechce u Was prowadzić spotkania z seniorami.

Grupa latarników z Olsztyna bywa widoczna też tutaj: https://www.facebook.com/latarnicy.olsztyn?fref=ts

O projekcie latarnikach pisałam już w poście "Latarnicy Polski Cyfrowej 2020 - zaproszenie dla samorządowców".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz