czwartek, 2 lipca 2015

Jak funkcjonować w ekonomii uwagi?

i to w mediach społecznościowych - na to pytania możemy znaleźć odpowiedź w darmowym szkoleniu on-line autorstwa Pawła Tkaczyka "Jak zdobyć uwagę klientów w social media". 

To jest wstęp do pełnego 7-godzinnego szkolenia tego samego autora pt. "Social Media marketing", za które już trzeba zapłacić 199 zł. Ale nie ma musu - można zakończyć na tym pierwszym i dalej się rozwijać inną drogą.

Żeby otrzymać dostęp do tego pierwszego - "Jak zdobyć uwagę klientów w social media" - trzeba przejść do płatności i strona nas poinformuje, że możemy korzystać ze szkolenia. Dostaniemy też mail z podziękowaniem za zakup i informacji, że swoje szkolenie możemy znaleźć w Strefie Użytkownika po zalogowaniu. W międzyczasie albo wcześniej trzeba się zarejestrować na platformie infolia.pl. Na etapie rejestracji nie ma opłat, trzeba tylko cierpliwie poczekać na mail z linkiem aktywacyjnym. Ja czekałam trochę krócej niż pół godziny. Dostałam 3 maile: "twoje konto jest już prawie gotowe...", "jest już gotowe, kliknij link...", "jest już w pełni aktywne - korzystaj ze szkolenia...". Wieczorem przejrzę kurs.

Warto przyjrzeć się samej platformie, na której znajdują się wymienione szkolenia, bo jest tam ich dużo więcej: infolia.pl.

Więcej o szkoleniu "Jak zdobyć uwagę klientów w social media" można znaleźć pod adresem: http://infolia.pl/szkolenie/jak-zdobyc-uwage-klientow-w-social-media/

Marto, dziękuję za informację :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz