wtorek, 4 sierpnia 2015

Liczba odsłon mobilnych w Polsce rośnie w szybkim tempie

Wirtualna Polska w czerwcu 2013 r. zaczęła cykl webinariów "THINK MOBILE".

Rośnie liczba użytkowników urządzeń mobilnych. Przeglądarki (www, tzw. duży Internet w odróżnieniu od mobilnego) nadal są silne - internauci korzystają z nich najczęściej.

W projektach często doceniane są nowe technologie i interesujące akcje promocyjne. Czy warto informować o naszych działaniach w mediach mobilnych?

W mobilnej reklamie KIA średni czas interakcji (zatrzymanie klienta przy naszym produkcie) wzrósł z 19 do 30 s dzięki prostej grze z użyciem kreacji  rich media.

Informacje podałam po obejrzeniu zapisu wideo z pierwszego webinarium z serii THINK MOBILE: Jak zacząć reklamować się w mobile i uzyskać najlepsze efekty:

Gościem spotkania był Adrian Kielich, niezależny ekspert z agencji mobile marketingu Mobext, a także członek grupy roboczej mobile IAB. Prezentację można pobrać: TUTAJ

Później znalazłam też prezentację z drugiego webinarium z cyklu THINK MOBILE, organizowanego przez Biuro Reklamy WP.PL. (Prelegentka: Katarzyna Bednarska. Gospodarz: Agnieszka Ferenc):


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz