poniedziałek, 7 maja 2018

Projektowanie kariery jako zadanie całożyciowe - i cześć

16 maja 2018 r. od godziny 12:00 możecie wziąć udział w webinarium EPALE "Projektowanie kariery jako zadanie całożyciowe". Organizują je Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji oraz Krajowe Biuro EPALE.


Małgorzata Rosalska będzie mówiła o tym:

  • Czy karierę zawodową można zaplanować?
  • Co warto brać pod uwagę podejmując decyzje karierowe?
  • Jak wzmacniać swoją "zatrudnialność"?
  • W czym osobom aktywnym zawodowo może pomóc doradca zawodowy?
  • Co to jest work-life balance?
Na spotkanie można się zarejestrować pod tym linkiem.


Informacje podałam za platformą EPALE.



I to tyle, jeżeli chodzi o prowadzenie przez mnie niniejszego bloga. Skończył się mój obecny urlop i podjęłam decyzję, nad którą się zastanawiałam ostatnio. Nie będę już pisałam postów na tym blogu.  Dzisiaj mijają dokładnie 3 lata od kiedy napisałam pierwszy post. To było 8 maja 2015 r. Od wtedy codziennie umieszczałam tu informacje o źródłach finansowania, interesujących projektach, grach i darmowych szkoleniach. Jeśli jakiejś daty nie ma wśród postów to znaczy, że opublikowałam je przed dziewiątą rano, a wtedy w Bloggerze trwa jeszcze poprzedni dzień.

Dziękuję wszystkim, którzy zaglądali na blog i dawali mi znać, że jest przydatny. Dziękuję również osobom, które mnie wspierały i czasem kierowały moją uwagę na interesujące tematy. Linki do informacji o źródłach finansowania projektów kulturalnych znajdziecie z prawej strony bloga w części "Warto odwiedzić". Piszcie wnioski, realizujcie projekty, by ludziom było lepiej.  Pamiętajcie też o sobie. Projekty, jeśli się udadzą i trafią do grup docelowych, znajdą kontynuatorów, którzy zapewnią trwałość ich efektów albo przekształcą je w coś jeszcze lepszego. O siebie zazwyczaj będziecie musieli zadbać sami. Może po to, by znowu znaleźć siły na realizację nowej idei? Do zobaczenia kiedyś, gdzieś :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz