piątek, 11 listopada 2016

Mastering the Game oraz Kongres PEGI

17-18 listopada 2016 r. w Centrum Kreatywności w Warszawie odbędzie się konferencja Mastering the Game (MTG). Dodatkowo 16 listopada 2016 r. odbędzie się kolacja zamykająca Kongeres PEGI* oraz inaugurująca konferencję Mastering the Game. Tego samego dnia uczestnicy konferencji Mastering the Game będą mieli okazję wziąć udział w w wykorzystującym technologię augmented reality** spektaklu "Situation Rooms" w Teatrze Nowym.

To druga edycja konferencji. Pierwsza odbyła się w 2015 r. Tegoroczna Mastering the Game poświęcona będzie m.in.:
  • systemom podatkowym wspierającym rozwój sektora gier w Europie, 
  • instrumentom finansowego wspierania sektora gier, 
  • zawiłościom podatkowymi i ich właściwą interpretacją, 
  • aktualnym systemom prawnym w wybranych krajach Europy, 
  • tematyce wirtualnej rzeczywistości, 
  • wyzwaniom i przyszłości rynku gier związanej z rozwojem nowych technologii, a także eksportem i ekspansją na rynki azjatyckie,
  • przedstawione zostaną najnowsze badania dotyczące rynku gier w Polsce jak również katalog polskiego game dev’u, przygotowany z myślą o promocji zagranicznej polskich deweloperów gier. 
  • Konferencja poprzedzona zostanie Kongresem PEGI, który odbędzie się 16 listopada 2016 r. w Warszawie.
Zarejestrować się można wypełniając formularz online.

Informacje podałam za serwisem MKiDN. Znajdziecie tam więcej szczegółów oraz program wydarzenia. Podoba mi się zakładka zawierająca praktyczne informacje dla uczestników (w języku angielskim). W programie znalazłam informację, że na temat "Jak pozyskać środki dla Twojej gry?" będą się wypowiadały m.in. Małgorzata Kiełkiewicz, dyrektor Creative Europe Poland oraz Anna Ceynowa z MKiDN, która jest osobą do kontaktu w sprawie programu MKIDN Rozwój sektorów kreatywnych.



** Rzeczywistość rozszerzona (ang. Augmented Reality) – system łączący świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Zazwyczaj wykorzystuje się obraz z kamery, na który nałożona jest, generowana w czasie rzeczywistym, grafika 3D. Istnieją także zastosowania wspomagające jedynie dźwięk (jak aplikacja RjDj na iPhone). Żródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Rzeczywisto%C5%9B%C4%87_rozszerzona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz