to tytuł artykułu Barbary Marii Morawiec w Lustrze Biblioteki. Znajdziecie tam odwołanie rankingu bibliotek w mediach społecznościowych, który powstał po zbadaniu przez autorkę profili bibliotek publicznych w trzech serwisach społecznościowych: Facebook, Twitter oraz Instagram. Po tym wstępie możecie przeczytać o 10 akcjach viralowych promujących czytelnictwo i biblioteki:
- #ColourOurCollections
- #HarlemShake
- #Sleeveface odwołuje też do #Sleeveface w wydaniu bibliotekarzy i miłośników książek
- #ManequinChallange (zdjęcie u góry to kadr z przykładu podanego w artykule)
- #Flashmob
- #NiceBookChallange
- #BookBrainChallange
- #Book4Tat
- #ChasseursDeLivres
- #52bookchallengePL
Przygotowując projekty zazwyczaj musimy zaplanować akcje promocyjne naszych działań. Jak często sięgacie w nich po kreatywne akcje społecznościowe?
Marta Piasecka dzieli się na blogu Present SImple swoimi doświadczeniami z przygotowywania ciekawych filmików w MBP w Lublinie.
Marta Piasecka dzieli się na blogu Present SImple swoimi doświadczeniami z przygotowywania ciekawych filmików w MBP w Lublinie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz