Pisałam niedawno o konkursie ofert na realizację zadań publicznych w zakresie kultury świadczonych na rzecz mieszkańców Miasta Olsztyna. Organizacje, które planują się zgłosić do tego konkursu mogą wziąć udział w indywidualnych konsultacjach 12 lutego 2018 r. w bibliotece Planeta 11 w Olsztynie w godz. 14.00 – 17.00. Będą wtedy mogli uzyskać informacje na temat warunków składania ofert oraz
skonsultować napisany projekt. Informacji udzielać będą:
- Gabriela Konarzewska – dyrektor Wydziału Kultury i Ochrony Zabytków Urzędu Miasta Olsztyna,
- Izabela Sowa-Dudulewicz oraz Anna Wolęcka – inspektorzy w Wydziale Kultury i Ochrony Zabytków,
- Monika Michniewicz – dyrektor Wydziału Zdrowia, Polityki Społecznej i Organizacji Pozarządowych.
Informacje podałam za stroną ngo.olsztyn.eu.
Prezydent Olsztyna ogłosił też otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w zakresie: Promocja Olsztyna poza granicami Polski. Zgłaszane projekty maj zwiększyć wiedzę na temat Miasta Olsztyna, budowania marki i pozyskiwania nowych ambasadorów miasta. Priorytetowo ma być traktowana promocja Olsztyna w miastach partnerskich. Na ten konkurs w 2018 r. przeznaczono 50 000 zł.
Organizatorzy oczekują ofert od podmiotów niezaliczonych do sektora finansów publicznych i niedziałających w celu osiągnięcia zysków. Zadania powinny być zrealizowane pomiędzy dniem podpisania umowu o dofinansowania a 31 grudnia 2018 r.
Oferty należy zgłaszać w wersji drukowanej wraz z załącznikami do 2 marca 2018 r. Oferty wraz z załącznikami powinny być ze sobą połączone i ponumerowane. W przypadku załączników złożonych w formie kserokopii, każda strona załącznika powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione. Jeżeli osoby uprawnione nie dysponują pieczątkami imiennymi, składane dokumenty powinny być podpisane czytelnie z zaznaczeniem pełnionej funkcji.
Ofertę trzeba:
- złożyć w Wydziale Zdrowia, Polityki Społecznej i Organizacji Pozarządowych przy ul. Knosały 3/5, bud. A pok. 27
- lub w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta, pl. Jana Pawła II 1, pok. 20
- lub wysłać pocztą na adres Urząd Miasta Olsztyna – Wydziału Zdrowia, Polityki Społecznej i Organizacji Pozarządowych, Plac Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn
- z dopiskiem "otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresu „Promocji Olsztyna poza granicami Polski”.
Oferty będą oceniane według poniższych kryteriów:
- zgodność zadania z priorytetami ogłoszonymi w Programie współpracy Miasta Olsztyna z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami uprawnionymi ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w roku 2018,
- ocena możliwości realizacji zadania przez organizację, w tym zgodność zadania z celami statutowym organizacji,
- ocena kalkulacji kosztów realizacji zadania w odniesieniu do jego zakresu rzeczowego,
- wielkość pozyskanych środków z innych źródeł niż budżet Miasta,
- możliwość kontynuacji projektu po zakończeniu zadania,
- dotychczasowa współpraca z administracją publiczną.
W ogłoszeniu o konkursie nie ma wprost informacji o konieczności zapewnienia wkładu własnego. Jednak w powyższych kryteriach wspomniano o tym, że będzie oceniana wielkość pozyskanych środków z innych źródeł niż budżet Miasta. W Uchwale przytoczonej na początku ogłoszenia przywołano Uchwałę nr LVII/651/10 Rady Miasta Olsztyna z dnia 27 stycznia 2010 r. W § 6 ust. 3 tej uchwały poinformowano, że wkład własny organizacji nie może być mniejszy niż 20% kosztów całkowitych realizacji zadania.
Informacje podałam za stroną OCOP i Biuletynem Informacji Publicznej Urzędu Miasta Olsztyna. Tam znajdziecie ogłoszenie o konkursie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz