Organizacje pozarządowe mogą uzyskać w programie Google Ad Grants do 10 000 $ miesięcznie na prowadzenie kampanii reklamowych swoich działań w Internecie. Należy się zarejestrować w systemie. Podczas wypełniania formularza trzeba będzie wpisać token weryfikacyjny TechSoup, bowiem Google współpracuje z lokalnymi partnerami TechSoup w każdym kraju, by weryfikować organizacje.Zatem, wcześniej trzeba się zarejestrować na TechSoup Polska.
Mogą się zgłaszać:
- Organizacje Pożytku Publicznego zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) prowadzonym przez Ministerstwo Sprawiedliwości
- Fundacje i Stowarzyszenia zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS), które nie mają statusu Organizacji Pożytku Publicznego.
Trzeba spełnić poniższe warunki:
- Mieć aktualny i ważny status organizacji charytatywnej (tylko dla OPP).
- Przyjąć do wiadomości i zaakceptować wymagane w zgłoszeniu oświadczenia dotyczące niestosowania dyskryminacji oraz przyjmowania i wykorzystywania darowizn.
- Mieć działającą witrynę z merytoryczną treścią.
Aby zachować kwalifikację do udziału w programie Google Ad Grants:
- Reklamy organizacji muszą prowadzić do jednej (i tylko jednej) domeny witryny zatwierdzonej w zgłoszeniu.
- Musisz aktywnie zarządzać kontem AdWords organizacji, logując się przynajmniej raz w miesiącu i dokonując w ciągu 90 dni co najmniej jednej zmiany.
- Reklamy i słowa kluczowe powinny odzwierciedlać program i działalność organizacji.
- W programie nie jest dozwolona reklama ściśle komercyjna. Jeśli promujesz produkty lub usługi, 100% przychodów musisz przeznaczać bezpośrednio na realizację programu organizacji.
- Reklamy nie mogą prowadzić do stron zawierających głównie linki do innych witryn.
- Reklamy nie mogą promować produktów finansowych (jak kredyty hipoteczne czy karty kredytowe) ani nakłaniać do przekazywania samochodów, łodzi czy innych dóbr.
- W Twojej witrynie nie mogą wyświetlać się reklamy Google AdSense ani linki reklamowe podmiotów stowarzyszonych.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz