piątek, 12 stycznia 2018

Tramwajowe podróże przez historię Olsztyna

W sobotę, 13 stycznia 2018 r. w olsztyńskich tramwajach będzie można usłyszeć opowieść o historii Olsztyna, najciekawszych zabytkach miasta oraz obejrzeć plakaty z przedwojennymi fotografiami miasta prezentowane na wiatach przystanków tramwajowych w ramach projektuGaleria Starego Olsztyna”. Projektem kieruje Jakub Rudnicki.

Godziny odjazdów specjalnych tramwajów (nr 1) możecie zobaczyć na obrazku obok. 
Informację podałam za mailem z Fundacji "Borussia", która organizuje ten projekt razem z Biurem Wystaw Artystycznych w Olsztynie ze środków finansowych Gminy Olsztyn w ramach Olsztyńskiego Budżetu Obywatelskiego na rok 2017.

Akcja mi się podoba również dlatego, że nie jest długotrwała. Gdybym codziennie na tej samej trasie w drodze do pracy albo do domu musiała za dużo słuchać, moja głowa mogłaby tego nie wytrzymać. Ale raz na jakiś czas... 

A gdyby tak w czasie przejazdu/postoju obok miejsca związanego z pisarzem albo akcją książki ktoś pięknie i krótko przekazał mi czasami jakąś lokalną anegdotę... albo wyświetlił ją na ekranie... mogłoby być ciekawie.

W filmach widziałam, jak akcja się rozwija, gdy bohater czyta sentencje/cytaty w metrze. Pod spodem 2 fotki z olsztyńskich autobusów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz