niedziela, 18 września 2016

33 rzeczy, które powinien wiedzieć każdy YouTuber


to tytuł książki Matta Olecha, którego kanał subskrybuje ponad 100 tysięcy internautów, zaś materiały obejrzano ponad 13 milionów razy. Jest też trenerem. Swoją książkę zadedykował:
  • Wszystkim, którzy nie wierzą w siebie.
  • Wszystkim, którzy nie wierzą w swój pomysł.
Jeżeli zapiszecie się do jego newslettera o nowych artykułach oraz filmach, otrzymacie  w mailu link do potwierdzenia rejestracji i chęci otrzymania książki, a później książkę w wersji elektronicznej. Ja już to zrobiłam, książkę dostałam :). Z przyjemnością dowiem się czegoś nowego, bo właściwie nie potrafię robić filmów. Moje największe osiągnięcie w tej dziedzinie to krótkie wideo nagrane komórką i przedstawiające lokal, którym ktoś był zainteresowany. Filmiki mogą być bardzo dobrym materiałem promującym projekt.

Warto zajrzeć choćby do jednego z ostatnich wpisów Matta, by poznać 9 wskazówek jak prowadzić kanał na YouTube?

Generalnie to dobry sposób na zwiększenie zasięgu swojego bloga (albo innego miejsca, na odwiedzaniu którego nam zależy) - podarować książkę, która zaciekawi/zainteresuje zapraszane przez nas osoby. A skoro książka jest w wersji elektronicznej i wysyłana automatycznie - to kosztów dodatkowych nie ponosimy a liczba odwiedzających rośnie. oczywiście, mogą się później wypisać, ale niektórzy zapewne zostaną na dłużej.

Marto, dziękuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz