czwartek, 24 grudnia 2015

Internetowe Rewolucje Google

Google proponuje nam jeszcze lepsze wykorzystanie internetu:

Internetowe Rewolucje - Strona Główna

"Zdobądź umiejętności, które pozwolą Ci rozwinąć swoją firmę i karierę lub po prostu poszerzyć wiedzę. Przygotujemy dla Ciebie indywidualny plan nauki za darmo. Internetowe Rewolucje są dla Ciebie.

Ucz się czego chcesz i kiedy chcesz: darmowe lekcje pomogą Ci osiągnąć sukces online - od mediów społecznościowych po wyszukiwarki i wiele więcej."

Ja na pewno skorzystam. Już nawet  wcisnęłam przycisk "Rozpocznij naukę", wybrałąm odpowiednie konto i zaczęłam odpowiadać na pytania diagnostyczne:
  • O Tobie,
  • Twoje umiejętności,
  • Twoje cele.
W tym momencie stwierdziłam, że choć pytań w każdym z tych tematów nie ma wiele, to powinnam sie trochę zastanowić, aby planowana nauka miała dla mnie jakiś większy sens i... zabrałam się za gotowanie bigosu i pieczenie sernika.Jak myślicie, czy można wigillijny sernik przygotować bez rodzynek? Była prawie północ i okazało się, że mam rożne bakalie, ale nie zauważyłam wcześniej rodzynki wyszły... Zrobiłam z żurawiną i wydaje się, że sernik jest jeszcze słodszy, niż dotychczas, choć żurawina kwaśna :)

Ale wrócę do tematu i na stronę Internetowych Rewolucji Google:

A tymczasem, że czę Wam odpowiednie pogody na Święta. I wcale nie chodzi tu o śnieg:)

Jest w moim kraju zwyczaj, że w dzień wigilijny,
Przy wzejściu pierwszej gwiazdy wieczornej na niebie
Ludzie gniazda wspólnego łamią chleb biblijny,
Najtkliwsze przekazując uczucia w tym chlebie.
                                                    Cyprian Kamil Norwid



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz