Do 31 października 2017 r. osoby w wieku 13-30 lat mogą zgłaszać swoje pomysły koszulkę, którą będą nosili uczestnicy kampanii "Time to move" w październiku 2018 r. Ma to być oficjalna koszulka kampanii, zatem warto, aby nawiązywała do idei kampanii - zachęcania młodych ludzi do mobilności, zdobywania zagranicznych doświadczeń.
Swoją propozycję trzeba zatytułować i wysłać w postaci obrazu poprzez formularz na Facebooku (z prawej strony). Nie należy w propozycji uwzględniać samej koszulki .
Zaplanowano 3 nagrody, które przyzna Komisja oraz 1 nagrodę przyznawaną przez Interneautów:
- I miejsce - Interrail Pass,
- II miejsce - walizka Eastpak,
- III miejsce - sześciomiesięczny dostęp do Spotify Premium,
- Nagroda internautów - Plecak Fjällräven
Informacje podałam za serwisem EuroDesk Polska. Szczegóły znajdziecie (w języku angielskim) na Facebooku Time to move. Na stronie Time to move można się przyjrzeć zdjęciom z poprzednich akcji. Wczoraj (20 września 2017 r.) na dwa pomysły oddano razem 7 głosów (na obrazku po lewej).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz