czwartek, 21 września 2017

Time to move T-shirt design contest

Do 31 października 2017 r. osoby w wieku 13-30 lat mogą zgłaszać swoje pomysły koszulkę, którą będą nosili uczestnicy kampanii "Time to move" w październiku 2018 r. Ma to być oficjalna koszulka kampanii, zatem warto, aby nawiązywała do idei kampanii - zachęcania młodych ludzi do mobilności, zdobywania zagranicznych doświadczeń.

Swoją propozycję trzeba zatytułować i wysłać w postaci obrazu poprzez formularz na Facebooku (z prawej strony). Nie należy w propozycji uwzględniać samej koszulki . 

Zaplanowano 3 nagrody, które przyzna Komisja oraz 1 nagrodę przyznawaną przez Interneautów:
  • I miejsce - Interrail Pass,
  • II miejsce - walizka Eastpak,
  • III miejsce - sześciomiesięczny dostęp do Spotify Premium,
  • Nagroda internautów - Plecak Fjällräven



Informacje podałam za serwisem EuroDesk Polska. Szczegóły znajdziecie (w języku angielskim) na Facebooku Time to move. Na stronie Time to move można się przyjrzeć zdjęciom z poprzednich akcji. Wczoraj (20 września 2017 r.) na dwa pomysły oddano razem 7 głosów (na obrazku po lewej).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz