Aby wymyślać i skutecznie realizować projekty na pewno trzeba mieć odpowiedni charakter. Jeżeli osoba zarządzająca zadaniem będzie miała właściwe kwalifikacje, ma szansę zaangażować do efektywnej pracy osoby z różnymi charakterami, które razem wypracują ostateczny efekt. Na pewno spotkaliście niejedną kobietę z charakterem. Możecie o nich napisać w pracy do konkursu Historie z charakterem. To element kampanii promocyjnej czekoladek firmy Wawel pt. Charakter nadaje życiu smak.
Do 16 listopada 2017 r. należy wysłać mailem na adres mkt@wawel.com.pl własną pracę konkursową - tekst (maksymalnie 1 800 znaków) opisujący historię Twoją lub innej bliskiej Ci kobiety. W historii powinny być wskazane cechy charakteru, które pomagają kobiecie przedstawionej w tekście realizować siebie, jej marzenia, cele, pasje. Dobrze, by były to historie zabawne, motywujące, inspirujące do przemyśleń.
Można wygrać wycieczkę z charakterem (voucher do wykorzystania w biurze podróży o wartości 8 000 zł) oraz 30 zestawów słodyczy z charakterem.
Informacje podałam za serwisem firmy Wawel. Tam też znajdziecie regulamin konkursu i formularz zgłoszeniowy.
O wielu osobach z charakterem czytałam w książce Szwecja czyta, Polska czyta, Pod redakcją Katarzyny Tubylewicz i Agaty
Diduszko-Zyglewskiej, Wydawnictwo Krytyki Politycznej, Warszawa 2015 -
ze zbiorów WBP w Olsztynie. Przygotowując tę publikację Katarzyna
Tubylewicz w rozmowie z Richardem Heroldem usłyszała:
Myślę, że przede
wszystkim mam odwagę, żeby w ogóle coś robić. Staram się też, by moi
współpracownicy czuli, że popełnianie błędów nie jest niczym złym, wszyscy
je popełniamy. Trzeba z nich wyciągać wnioski, a potem... błądzić dalej.
(s. 60)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz