wtorek, 16 czerwca 2015

Chcieli 33 300, zebrali ponad 600 000

"Zdarza Ci się powstrzymać przed dzieleniem się tym, co myślisz, w obawie o to, co ktoś powie?" - to fragment opisu projektu "Hejtoholik* - Hejtbusters czyszczą Polskę z hejtu", na który zbierano fundusze w kampanii crowdfundingowej na portalu wspieram.to.

O crowdfundingu pisałam już tu i wspominałam tutaj. Dzisiaj podaję przykład - rekord polskiego crowdfundingu.


Celem akcji jest sfinansowanie ogólnopolskiej trasy Hejtbusters zwieńczonej wielkim show w 2016 r. w Kaliszu.
Opis akcji możesz znaleźć tutaj.


Odjazdowe podsumowanie wielu miesięcy:  filmik



Michał Wawrzyniak, autor książki "Hejtoholik" i pomysłodawca akcji mówi o różnicy między znajomością drogi a podążaniem nią. W sposób nieparlamentarny przekonuje, że samo się nie zrobi...
Podaję link do filmiku z krótką (na tablicy), a w opowieści dosadną definicją "projektu": filmik.




Poniżj film, na którym autor wyjaśnia co to jest hejt i opowiada o wydarzeniu:
 https://www.facebook.com/WawrzyniakMichal/videos


* HEJTOHOLICY 
Znani też jako internetowe trolle, to osoby szerzące nienawiść, bezpodstawną krytykę i nieprawdziwe opinie. Nie obchodzi ich niczyje dobro. Satysfakcję czerpią z hejtowania innych, obrzucania ich błotem, sądząc, że ich opinia cokolwiek znaczy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz