sobota, 24 czerwca 2017

Generator pomysłów na działce

Wczoraj wspominałam o konkursie Wymiennikownia NGO. przy okazji zapowiadanego na dzisiaj wydarzenia Wymiennikownia książek w Wójtowie

Również dzisiaj (24 czerwca 2017 r.) odbędzie inne spotkanie w innym plenerze - Generator pomysłów na działce na Osiedlu Jazdów w Warszawie (Jazdów 5a/1). To bezpłatne warsztaty. Najlepszy projekt zostanie skierowany do inkubatora pomysłów (wsparcie: lokalnego animatora, pomoc merytoryczna przy rozwijaniu projektu profesjonalistów z Towarzystwa Inicjatyw Twórczych „ę” oraz 2,5 tys. zł na realizację przedsięwzięcia).

Informacje i obrazek powyżej podałam za Facebookiem Towarzystwo Inicjatyw Twórczych "ę".

Podoba mi się wyprowadzanie warsztatów w plener. Pięknych miejsc w Polsce nie brakuje. Niedawno mocno zmarzłam pod klimatyzatorem w czasie jednego ze spotkań, a gdyby miało miejsce pod chmurką? Szczególnie, gdy pogoda dopisuje. Na inne okoliczności zapewne warto mieć w pogotowiu możliwość schowania się pod dachem.



Także dzisiaj, 24 czerwca 2017 r. i również w Warszawie w/przy domku Towarzystwa Polska-Finlandia będzie się można wspólnie cieszyć się latem i światłem podczas celebrowania święta przesilenia letniego Juhannus. Będzie to impreza składkowa - uczestnicy przynoszą swoje ulubione dania, sałatki i napoje. TPF zapewnia grilla, muzykę i piękny ogród ze świętym drzewem Finów!

Informacje i obrazek podałam za Facebookiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz