Jeszcze do jutra - do 6 czerwca 2017 r. można wysyłać zdjęcia bibliotek do konkursu Lustra Bibliotek pt. #mojabiblioteka. To konkurs dla bibliotekarzy.
Bibliotekarz ma zrobić zdjęcie biblioteki, w której pracuje, może poddać je dalszej obróbce. Powinien je zamieścić w komentarzu do posta o konkursie na Facebooku @LustroBiblioteki i wysłać e-mail ze zgłoszeniem na adres konkurs@lustrobiblioteki.pl. Można też wydrukować napis #mojabiblioteka i wykorzystać go do zdjęcia. Jeśli ktoś nie ma Facebooka, powinien wysłać zdjęcie e-mailem, organizatorzy dodadzą je na profil Lustra Bibliotek.
Szczegółowe zasady opisano w regulaminie konkursu. Jedna osoba może zgłosić tylko jedno zdjęcie, ale wiele osób może zgłaszać różne zdjęcia tej samej biblioteki. To jest istotne, bo nagrody przewidziano dla 35 bibliotek:
- 7-dniowa kampania promocyjna w serwisie Lustro Biblioteki dla 5 bibliotek;
- 25 zestawów po 2 książki;
- 5 zestawów po 2 numery czasopisma „Biblioteka Publiczna”.
Jeśli ktoś nie jest autorem konkretnego zdjęcia, powinien mieć upoważnienie/zgodę autora na zgłoszenie zdjęcia do konkursu.
Informacje podałam za stroną Lustra Biblioteki. Tu znajdziecie linki do:
- regulaminu konkursu,
- załącznika do regulaminu z podanym adresem mailowym i wzorem treści maila zgłoszeniowego.
Fotki, które już zostały zgłoszone możecie zobaczyć na Facebooku Lustra Biblioteki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz