poniedziałek, 3 października 2016

Kraszewski. Komputery dla bibliotek 2016 - wyjaśnienia 2

W poście z 1 października pisałam o kolejnym pytaniu, które skierowałam do Instytutu Książki w sprawie programu Kraszewski. Komputery dla bibliotek 2016. Poprosiłam o wyjaśnienie wątpliwości, które wskazywały mi bibliotekarki z zaprzyjaźnionych bibliotek:
  • Co zrobić w sytuacji, gdy katalog udostępniania i automatyczne wypożyczenia dotyczą wyłącznie jednostki głównej biblioteki, a w filiach nie ma ani katalogu, ani automatycznego wypożyczania? 
  • Czy można zgłosić samą jednostką główną do grupy trzeciej? 
  • Czy można zgłosić same filie / jedną z filii do grupy pierwszej? 
Otrzymałam zwięzłą odpowiedź:
  • W takich przypadkach proszę zdecydować które placówki faktycznie miałyby otrzymać sprzęt i jakie zadania za jego pomocą realizować, pamiętając, że jeden wnioskodawca może składać jeden wniosek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz