Do 30 stycznia 2017 r.* zespoły (co najmniej 2-osobowe), chcące realizować własne pomysły gier, mogą aplikować o wsparcie Akceleratora ARP Games. Zgłaszane projekty mogą być na dowolnym etapie realizacji, tworzone
na dowolną platformę. Celem Programu Akceleracyjnego jest rozwój sektora gier poprzez
wyłonienie w drodze konkursu oraz wsparcie zespołów, które stworzą
działające prototypy gier, mających największy potencjał
do komercjalizacji i wdrożenia na rynku. Można zdobyć:
- dofinansowanie projektów (do 100 tys. złotych),
- dostęp do niezbędnego sprzętu i oprogramowania,
- szkolenia branżowe,
- porady prawne,
- spotkania z inwestorami,
- pomoc w promocji projektów
- oraz inne działania zależne od indywidualnych potrzeb zespołów.
Zgłoszenia należy wysyłać w formularzu elektronicznym. Trzeba do niego załączyć wymagane dokumenty. Załączniki są wymienione w regulaminie konkursu.
Do Fazy Akceleracji konkursu jury, składające się z mentorów – weteranów branży gier wideo z całego świata, wybierze 10 zespołów. Dostaną one wsparcie finansowe (do 20 000 zł), dostęp do sprzętu, oprogramowania, przestrzeni biurowych oraz zależnych od ich potrzeb szkoleń i pomoc mentora. Ich zadaniem będzie przygotowanie modelu biznesowego oraz grywalnego dema. Ten etap potrwa od 1 kwietnia do 30 czerwca 2017 r.
Zespoły, które sobie najlepiej poradzą z zadaniem pierwszym i zrealizują postawione sobie cele zostaną zakwalifikowane do Fazy Inwestycyjnej (od 1 lipca 2017 r). Założą spółki, w których ARP Games będzie mniejszościowym udziałowcem
kapitałowym. Otrzymają też dofinansowanie, pomoc
w promocji, marketingu i pozyskiwaniu inwestorów. Proponując Zespołowi przystąpienie do Fazy Inwestycyjnej Organizator
proponuje Zespołowi Inwestycję w postaci Finansowania Dłużnego,
Inwestycji Kapitałowej, Wsparcia Alternatywnego lub kombinacji tych form
Inwestycji. Wraz z propozycją Inwestycji Organizator przedstawia
Zespołowi projekt Umowy Inwestycyjnej. Następuje czas negocjacji. Organizator przewiduje, że w ramach Fazy Inwestycyjnej średnia
partycypacja Organizatora w Inwestycji wyniesie 50 tys. złotych (nie
wliczając ewentualnej wartości Inwestycji dokonywanej przez Inwestorów).
Na czas udziału w Programie Prawa Własności Intelektualnej do Pomysłu są
przenoszone na Organizatora tytułem zabezpieczenia wszelkich
wierzytelności Organizatora w stosunku do Zespołu lub któregokolwiek
z Uczestników, wynikających lub związanych z udziałem Zespołu
i Uczestników w Programie
Informacje podałam za serwisem EuroDesk Polska. Więcej szczegółów znajdziecie w bazie EuroDesk Polska oraz na stronie arogames.pl. Na tej ostatniej znajdziecie linki do:
- formularza zgłoszeniowego,
- regulaminu konkursu
- oraz do odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- i do formularza kontaktowego, w którym możecie zadać swoje pytania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz