niedziela, 1 stycznia 2017

Konkursy Energi: "#SwiecSie" oraz "Świetlna stolica Polski"

Enarga prowadzi 2 konkursy fotograficzne:
  • do 22 stycznia 2017 r. można wysyłać swoje autorskie zdjęcia do konkursu #SwiecSie (Świeć się). Warto poznać regulamin konkursu.
  • do 29 stycznia 2017 r. można wysyłać swoje zdjęcia do konkursu Świetlna stolica Polski. Przeczytajcie regulamin konkursu.
Można wysłać maksymalnie 8 zdjęć, zaznaczając do którego konkursu je wysyłamy. Z jednego adresu mailowego można zdjęcia wysłać tylko jeden raz (podczas jednej sesji). Po wklejeniu zdjęcia otwiera się mini formularz, w którym decydujemy, do któego konkursu kierujemy dane zdjęcie, dodajemy tytuł zdjęcia i krótki opis. Jeśli wybraliśmy konkurs "Sieć się", musimy też wybrać jedną kategorię:
  • Mój Dom,
  • Moi Bliscy,
  • Moja Iluminacja,
  • Moje Miasto.
Na koniec wysyłamy zgłoszenie klikając żółty przycisk na dole strony. Prace zostaną opublikowane po ich akceptacji przez moderatora.
Informacje podałam za serwisem olsztyn.eu oraz za stroną swiecsie.wp.pl.



Niedawno pisałam o Konkursie fotograficznym ze świątecznym Olsztynem w tle. Minął już termin zgłaszania prac w tej akcji. Czekamy na kolejne konkursy oraz inne gry i zabawy.


Jak Wam się podobają iluminacje, które sfotografowałam w Olsztynie? Życzę Wam z okazji Nowego Roku ciepłych ludzi wokół Was :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz