środa, 6 stycznia 2016

Testowy egzemplarz "Ochrony danych osobowych"

Dostałam mailem wiadomość, że mogę poprosić o bezpłatny (jeden z 1000) testowych egzemplarzy "Ochrony danych osobowych" + trochę informacji, w czym ta publikacja może mi pomóc. Pomyślałam - biorę. W końcu w różnych projektach różne dane gromadzę, trzeba je chronić, poczytam, trochę więcej wiedzy mi nie zaszkodzi.

Przewinęłam wiadomość nieco dalej i okazuje się, że mowa tu o pierwszym numerze miesięcznika, co oznacza, że będą kolejne numery i już, zapewne, trzeba będzie za nie płacić. Nie wiadomo ile, zapewne co miesiąc, ale pewności nie mam. Mając w pamięci wcześniejsze doświadczenia z nie najprostszym rezygnowaniem z kolejnych pozycji jakiejś z rozpędu zamówionej serii, mocno się zawahałam.

Wysłałam informację osobie, która u nas w pracy odpowiada za bezpieczeństwo danych osobowych i odłożyłam wiadomość. Ale jej nie skasowałam i ciągle mnie kusiła. W końcu nie wytrzymałam, nacisnęłam baner zamawiający, żeby zobaczyć, co się pod nim kryje. Sporo wiadomości, w tym nazwiska ekspertów, którzy odpowiadają na pytania czytelników oraz  następujący tekst (pogrubienia - oprócz nagłówków - moje):

Zamawiam:
Tak, zamawiam pierwszy numer bezpłatny automatycznie przechodzący w prenumeratę kwartalną czasopisma „Ochrona danych osobowych”.

Otrzymuję:
Pierwszy numer czasopisma „Ochrona danych osobowych” bezpłatny - i mam 14 dni na podjęcie decyzji o prenumeracie kwartalnej. Jeśli pismo mnie zainteresuje (nie muszę wtedy nic robić) - za miesiąc otrzymuję kolejny numer, wraz z fakturą za cały kwartał obejmującą 3 numery zwkłe (narzędziowe) i jeden specjalny (prawniczy)w cenie 89 zł netto za numer (93,45 zł brutto), co daje kwotę 4 x 89 = 356 zł netto (373,8 zł brutto) plus kwartalne łączne koszty pakowania i wysyłki 22,50 zł netto (23,63 zł brutto).

Jeśli zechcę zrezygnować z dalszej prenumeraty kwartalnej lub przejść na dłuższy okres prenumeraty z korzystnym rabatem (półroczny bądź roczny) kontaktuję się z Centrum Obsługi Klienta – tel. 22 518 29 29, e-mail: cok@wip.pl 

Wycofałam się z tego zamawiania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz