Gdańsk zaprasza
pracowników
bibliotek na (nie)konferencję* z zakresu marketingu i PR organizowaną w
ramach obchodów 70.lecia Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w
Gdańsku. Oto, jak zapraszają na spotkanie:
"Znajomość zasad marketingu i
strategii zarządzania jest kluczowym elementem sukcesu marki. Chociaż
wydawać się może, że ciężko w przypadku bibliotek używać tego typu
sformułowania, to jednak czym innym jest tworzenie, promowanie i dbanie o
jej wizerunek jak nie właśnie budowaniem marki?
Poznaj potencjał
najnowszych strategii i opanuj techniki ich wdrażania. Spotkaj się z
branżowymi specjalistami, którzy zainspirują Cię do działań! Dowiedz się
co powinieneś wiedzieć tworząc ofertę biblioteki, jak o niej
komunikować i jak poruszać się w świecie social mediów. Zdobądź wiedzę,
która pomoże stać się Twojej bibliotece liderem wśród innych,
konkurencyjnych podmiotów. "
Program (nie)konferencji przewiduje
- grę, w trakcie której uczestnicy nauczą się jak zwiększyć swój potencjał komunikacyjny
- warsztaty.
(Nie)konferencja* "Kierunek-wizerunek" odbędzie się w dniach 15 - 16 października 2015 roku w Olivia Business Centre w Gdańsku.
Uczestnikom
zapewniamy wyżywienie (pierwszego dnia lunch + obiadokolację, drugiego
dnia lunch),przerwy kawowe oraz materiały dydaktyczne. Koszty przejazdu i
noclegu uczestnicy pokrywają we własnym zakresie.
Uczestnikom zapewniamy wyżywienie (pierwszego dnia lunch + obiadokolację, drugiego dnia lunch), przerwy kawowe oraz materiały dydaktyczne. Koszty przejazdu i noclegu uczestnicy pokrywają we własnym zakresie. Organizatorzy nie odpowiadają za rezerwację miejsc noclegowych, jednak istnieje możliwość skorzystania z 10-cio procentowej zniżki w Domu Wypoczynkowym „Rzemieślnik” podając hasło „Kierunek – Wizerunek”.
Prosimy o zabranie podpisanego oświadczenia i dostarczenie go pierwszego dnia (nie)konferencji podczas rejestracji (oświadczenie znajduje się z boku strony).
Organizator:
Wojewódzka
i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego w
Gdańsku i Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.
Partnerzy:
Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Labib
Olivia Business Centre
Więcej informacji o (nie)konferencji "Kierunek - Wizerunek" znajdziesz na stronie WiMBP.
*"Unconference / niekonferencja to prosta metoda aby zaangażować
uczestników spotkań i przyśpieszyć wymianę wiedzy i networking".
To cytat zapowiadający prezentację przygotowaną przez Noemi Gryczko, wyjaśniającą ten termin. Prezentacja pochodzi z Kongresu Bibliotek Publicznych "Cała naprzód".
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz