niedziela, 11 października 2015

Promocja działa


Będą w Olsztynie: Łynostrada i chodniki przed biblioteką, czyli dokładnie to, na co głosowałam w Olsztyńskim Budżecie Obywatelskim. Oczywiście będzie dużo więcej - tutaj jest lista wybranych projektów osiedlowych.


obo_wygrane_projekty_slide
Nie uważam, że mój głos był decydujący. Myślę, że ważne były działania promocyjne, które wykonali zgłoszeniodawcy wygranych propozycji. Tylko autorzy projektów Łynostrady i chodników przed biblioteką na Dajtkach dotarli do mnie bezpośrednio. Weszłam na stronę OBO, przejrzałam wszystkie projekty i, po stwierdzeniu,że te dwa mają dla mnie większy sens niż inne, zagłosowałam na nie.

Pomysłodawcy projektu "Łynostrada - aleja pieszo-rowerowa nad rzeką Łyną, szybki i wygodny szlak komunikacyjny, miejsce rekreacji i odpoczynku", na który zagłosowało najwięcej mieszkańców Olsztyna: Paweł Klonowski ze Stowarzyszenia Wizja Lokalna i Bartłomiej Biedziuk z Forum Rozwoju Olsztyna mówią o konsekwencji w dążeniu do celu, promocji i planach włączania mieszkańców w realizację Łynostrady.

O tym często staram się przekonywać uczestników szkoleń na temat projektów: nie trzeba się przyzwyczajać do projektów, ale warto, nawet kiedy jest bardzo pod górkę, bo odrzucają nasze kolejne projekty, pamiętać o celu, w którym widzimy sens.

Tutaj można znaleźć wyniki głosowania na projekty ogólnomiejskie.

O Olsztyńskim Budżecie Obywatelskim pisałam już wcześniej.

Pawle, Bartku, dziewczyny z biblioteki na Dajtkach - gratulacje!


Poniżej 3 filmiki, które wygrały w konkursie „Kadr z miasta-ogrodu, czyli filmujemy Olsztyn!”

Michał Sikorski – I miejsce
Bartosz Zarzycki – II miejsce
Helena Downar – III miejsce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz