wtorek, 26 maja 2015

grywalizujemy.pl

Dzisiaj mnie szkolą, jestem uczestniczką projektu "Kieruj w dobrym stylu" organizowanego przez FRSI. W  związku z tym mam mniej czasu na pisanie postów na blogu. I na dokładkę zdałam sobie sprawę z tego, że bardzo mało pisałam do tej pory na temat gier. Dlatego zapraszam do obejrzenia filmiku o grwalizacji, który towarzyszy podręcznikowi na ten temat:

Grywalizacja. Zrób to sam” – praktyczny poradnik tworzenia grywalizacji został wydany przez Fundację Orange, Fundację Highlight/Inaczej i Laboratorium EE. Publikacja pokazuje, jak stworzyć mechanizm, który zaangażuje ludzi w rozwiązanie problemu społecznego w ich otoczeniu. Poprzez punkty, nagrody, które towarzyszą wyzwaniu, ludzie wciągają się w grę i chętniej przystępują do kolejnych etapów działań... Podręcznik można pobrać nieodpłatnie ze strony grywalizujemy.pl.

Filmik też można tam obejrzeć albo bezpośrednio po adresem:  https://www.youtube.com/watch?v=ZuFqRtsnPW8&feature=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?v=ZuFqRtsnPW8&feature=youtu.be 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz