sobota, 25 lipca 2015

Czy growthhacking to przyszłość PR?

Niedawno pisałam o PR Webinar Day organizowanym przez Prowly

Prezentacje z tamtego dnia można znaleźć na stronie http://www.mistrzowiedrugiegoplanu.pl/

Jest tam między innymi webinarium Jana Zająca, założyciela i prezesa firmy Sotrender rozwijającej czołowe narzędzie do analizy mediów społecznościowych w Polsce. Zaprezentował on uczestnikom 8 zasad skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych i internecie w ogóle. Zasada ósma dotyczy growthhackingu*Prezentacja z klikalnymi linkami znajduje się na slideshare: http://www.slideshare.net/FanpageTrender/zajac-2015-prwebinarday

Pod koniec prezentacji jest pokazany post z linkami do 14 darmowych poważnych kursów z różnych obszarów marketingu internetowego - w języku angielskim

Rozwinięcie tej prezentacji można znaleźć na blogu Sotrendera: http://blog.sotrender.com/pl/2015/06/dane-a-komunikacja-w-social-media/

Instytucje kultury i organizacje też muszą dbać o swój wizerunek i docierać ze swoją ofertą do odbiorców. Eksperci oceniający projekty często zwracają uwagę na zawarte w nich plany promocji.

* Growthhacking - bardzo modny sposób postępowania w przypadku marketingu internetowego w celu pozyskania jak największej liczby użytkowników. Innymi słowy lekkie „cwaniactwo”, poszukiwanie tego, co może przynieść popularność TERAZ (wyjaśnienie ze wspomnianego posta na blogu Sotrendera).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz