Prezentacje z tamtego dnia można znaleźć na stronie http://www.mistrzowiedrugiegoplanu.pl/
Jest tam między innymi webinarium Jana Zająca, założyciela i prezesa firmy Sotrender rozwijającej czołowe narzędzie do analizy mediów społecznościowych w Polsce. Zaprezentował on uczestnikom 8 zasad skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych i internecie w ogóle. Zasada ósma dotyczy growthhackingu*. Prezentacja z klikalnymi linkami znajduje się na slideshare: http://www.slideshare.net/FanpageTrender/zajac-2015-prwebinarday
Pod koniec prezentacji jest pokazany post z linkami do 14 darmowych poważnych kursów z różnych obszarów marketingu internetowego - w języku angielskim.
Pod koniec prezentacji jest pokazany post z linkami do 14 darmowych poważnych kursów z różnych obszarów marketingu internetowego - w języku angielskim.
Rozwinięcie tej prezentacji można znaleźć na blogu Sotrendera: http://blog.sotrender.com/pl/2015/06/dane-a-komunikacja-w-social-media/
Instytucje kultury i organizacje też muszą dbać o swój wizerunek i docierać ze swoją ofertą do odbiorców. Eksperci oceniający projekty często zwracają uwagę na zawarte w nich plany promocji.
* Growthhacking - bardzo modny sposób postępowania w przypadku marketingu
internetowego w celu pozyskania jak największej liczby użytkowników.
Innymi słowy lekkie „cwaniactwo”, poszukiwanie tego, co może przynieść
popularność TERAZ (wyjaśnienie ze wspomnianego posta na blogu Sotrendera).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz