W każdym województwie jest od 2 do 5 lokalizacji, na które możemy głosować. Na Warmii i Mazurach są to Stawiguda i Wierzbica. Tylko w jednej z nich znajdzie się pracownia Orange. Z 50 przyjętych zgłoszeń zostanie wybranych 26. W regulaminie głosowania podane są docelowe liczby pracowni w każdym województwie.
Osoby głosujące też mogą brać udział w konkursie - na rymowankę o miejscowości, na którą oddają swój głos. Po naciśnięciu przycisku "Głosuj" system odsyła do formularza rejestracji. Trzeba podać swoje imię, nazwisko i adres e-mail. Potem trzeba poczekać na dane niezbędne do rejestracji i głosowania, które przyjdą na podany adres mailowy. Czekałam około 20 minut.
Jeżeli nie chcemy wysyłać rymowanek, nie musimy tego robić. Wystarczy zamknąć okno konkursowe klikając na krzyżyk w prawym górnym rogu. Można oddać 5 głosów dziennie.
Pracownie Orange są wspierane przez Fundacja Orange, która pomaga opiekunom Pracowni prowadzić świetlice, urozmaicać ich ofertę i działać na rzecz mieszkańców. Do ich dyspozycji oddali internetową platformę wymiany wiedzy wraz z bazą gotowych do wdrożenia projektów. Zaprosili także do udziału w grywalizacji, która motywuje do działania na rzecz swojego otoczenia. W pierwszym miesiącu działania grywalizacji aktywność użytkowników na samym portalu wzrosła aż o 151%.
O grywalizacji Pracowni Orange mówi Karolina Kanar Kossobudzka w czwartej minucie filmiku na stronie grywalizujemy.pl .
Kiedy obejrzałam ten filmik, żeby sprawdzić minuty, youtube podpowiedział mi kilka następnych wideo, między innymi wykład na temat kreowania marki osobistej w Internecie , w którym Paweł Tkaczyk mówi o tym, czego potrzebujemy, żeby zarządzać medium.
Jeżeli nie chcemy wysyłać rymowanek, nie musimy tego robić. Wystarczy zamknąć okno konkursowe klikając na krzyżyk w prawym górnym rogu. Można oddać 5 głosów dziennie.
Pracownie Orange są wspierane przez Fundacja Orange, która pomaga opiekunom Pracowni prowadzić świetlice, urozmaicać ich ofertę i działać na rzecz mieszkańców. Do ich dyspozycji oddali internetową platformę wymiany wiedzy wraz z bazą gotowych do wdrożenia projektów. Zaprosili także do udziału w grywalizacji, która motywuje do działania na rzecz swojego otoczenia. W pierwszym miesiącu działania grywalizacji aktywność użytkowników na samym portalu wzrosła aż o 151%.
O grywalizacji Pracowni Orange mówi Karolina Kanar Kossobudzka w czwartej minucie filmiku na stronie grywalizujemy.pl .
Kiedy obejrzałam ten filmik, żeby sprawdzić minuty, youtube podpowiedział mi kilka następnych wideo, między innymi wykład na temat kreowania marki osobistej w Internecie , w którym Paweł Tkaczyk mówi o tym, czego potrzebujemy, żeby zarządzać medium.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz