poniedziałek, 13 lipca 2015

Odkrywanie e-wolontariatu

Jest potencjał w Internecie. Jest moc w ludziach, którzy z niego korzystają. Jeśli chcą pomagać wykonując nieodpłatną pracę przez Internet - to mogą być e-wolontariuszami.

Więcej o e-wolontariacie można przeczytać w Podręczniku e-wolontariatu

Wczoraj byłam na warsztatach, które zorganizowała Fundacja "Dobra Sieć" w ramach programu Odkryj e-wolontariat. Jeszcze nie zdążyłam wrócić do domu, a na FB pojawiły się odpowiedzi na niektóre nasze pytania. Te odpowiedzi to nie tylko prezentacje ze szkolenia, to także informacje o artykułach, które już były w Internecie.

Marzena poleciła nam artykuł Karoliny Rojek  "Ciekawy film nakręcony komórką - prezentacja z konferencji Sektor 3.0" Są w nim m.in. propozycje aplikacji, które pomogą w montażu filmiku - np. nakręconego film smartfonem do akcji crowdfundingowej. 

Ola przekazała nam informację o rozszerzeniu działań platformy crowdfundingowej kickstarter na Niemcy: http://crowdfunding.pl/2015/04/28/kickstarter-startuje-w-niemczech/

O crowdfundingu pisałam już między innymi TUTAJ i TUTAJ.

O konkursie Odkryj e-wolontariat też już pisałam wcześniej.

Na warsztatach w  Warszawie rozmawialiśmy między innymi o tym, jak organizować pracę z e-wolontariuszami, żeby nam pomagali i mieli z tej pracy satysfakcję
i żeby nas ich moc nie przytłoczyła
https://www.facebook.com/video.php?v=10153277886791692
i żeby było przyjemnie
https://www.facebook.com/363765800431935/videos/548402411968272/ 

Filmiki to moja swobodna interpretacja tematu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz