środa, 22 lipca 2015

Laboratorium Funduszy Europejskich 2014-2020





Niektóre mają wyznaczone terminy i lokalizacje. Warto kontrolować, co jest planowane w naszym województwie i sprawdzać daty, bo na liście znajdują się też spotkania, które się już odbyły i nie zawsze są to webinaria, które można odsłuchać offline.


Podano terminy 32 szkoleń dla przedsiębiorców, instytucji i samorządów z zakresu Funduszy Europejskich 2014-2020. W każdym województwie odbędą się 2 szkolenia INFRASTRUKTURA & ROZWÓJ Laboratorium Funduszy Europejskich 2014-2020 - po jednym dla
  • przedsiębiorców (sektor MŚP), środowisk naukowych sektora ochrony zdrowia 
  • jednostek samorządu terytorialnego, sektora edukacji, kultury i rynku pracy. 
Pierwsze z nich odbędą się w Olsztynie - dla przedsiębiorców 28 lipca 2015 r. a dla sektora kultury 29 lipca 2015 r.  Na formularzu zgłoszeniowym należy zaznaczyć, które szkolenie nas interesuje, wypełnić i wysłać na adres laboratorium@kig.pl. Formularze dla wszystkich województw można pobrać ze strony http://laboratorium.kig.pl/. Wydrukowałam, podpisałam, zeskanowałam, wysłałam i czekam, czy mnie przyjmą.
 Czasami na konkretne szkolenie może się zgłosić tylko jedna osoba z danej instytucji czy organizacji. Jeśli bardzo chcemy pójść jako druga, czy trzecia osoba - można się zgłosić jako przedstawiciel jednej z organizacji pozarządowych, do której należymy, choćby SBP.




O konkursieMożemy też znowu głosować na 7 cudów Funduszy Europejskich, czyli na najlepsze, naszym zdaniem, projekty dofinansowane ze środków unijnych. W konkursie Polska Pięknieje można wybrać obiekt widoczny na zdjęciu, podać swój e-mail i czekać na link, który trzeba kliknąć, żeby głos był ważny. Wysłałam, minęło pół godziny, dostałam propozycję zakupu wody do biura, materaca i pożyczki na wakacje. A Polska, która pięknieje jakoś do mnie nie dotarła. Czy komuś się udało?

1 komentarz:

  1. Fajne kursy dla przedsiębiorców oferuję JJP szkolenia dla przedsiębiorców. Dotyczą delegowania zadań, zarządzania czasem, umiejętności miękkich które każdemu przedsiębiorcy się przydadzą w codziennej pracy z ludzmi

    OdpowiedzUsuń