środa, 26 sierpnia 2015

Jeśli zapanujesz nad mikromomentami, Twoja strategia marketingowa bardzo się poprawi

tak napisał Paweł Tkaczyk w swoim newsletterze zapowiadając nowy artykuł i swój nowy stary blog.

"Twój odbiorca żyje mikromomentami" piszę Paweł Tkaczyk w swoim artykule.
"Dziś żyjemy w czymś, co można określić mianem kultury nanosekundy – Twój klient chce odpowiedzi natychmiast i już dawno przyzwyczaił się, że nie musi na nią czekać. Siada przy komputerze – lub coraz częściej łapie za smartfon — i zaczyna szukać".


Google widzi ogromy wzrost takich wyszukiwań i podzielił je nawet na kategorie:
  • chcę zrobić,
  • chcę wiedzieć,
  • chcę kupić,
  • chcę pójść.
"Pracuj na mikromomentach" - radzi Paweł Tkaczyk.
"Kiedy Twój potencjalny klient wpisuje w wyszukiwarkę frazę, czego oczekuje? Chce wiedzieć, zrobić, kupić, pójść? Jeśli prawidłowo odpowiesz na te pytania, możesz prowadzić użytkownika przez mikromomenty. Ich właściwe ułożenie, mierzenie i optymalizacja są kluczem do Twojej nowej strategii reklamowej.


Więcej informacji można znaleźć w artykule Pawła Tkaczyka. Zdjęcie też stamtąd pochodzi.

Czy wiecie, czego oczekują klienci Waszych bibliotek i organizacji?
Sama często rezygnuję z usług biblioteki, w której nie mogę zamówić przez internet książki. Idę do konkurencji, nawet, jeśli na wiadomość, że książka już dla mnie odłożyli, będę musiała trochę poczekać. Nie mam ochoty pamiętać, że muszę o czymś pamiętać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz