tak napisał Paweł Tkaczyk w swoim newsletterze zapowiadając nowy artykuł i swój nowy stary blog.
"Twój odbiorca żyje mikromomentami" piszę Paweł Tkaczyk w swoim artykule.
"Dziś żyjemy w czymś, co można określić mianem kultury nanosekundy
– Twój klient chce odpowiedzi natychmiast i już dawno przyzwyczaił się,
że nie musi na nią czekać. Siada przy komputerze – lub coraz częściej
łapie za smartfon — i zaczyna szukać".
Google widzi ogromy wzrost takich wyszukiwań i podzielił je nawet na kategorie:
- chcę zrobić,
- chcę wiedzieć,
- chcę kupić,
- chcę pójść.
"Pracuj na mikromomentach" - radzi Paweł Tkaczyk.
"Kiedy Twój potencjalny klient wpisuje w wyszukiwarkę frazę, czego
oczekuje? Chce wiedzieć, zrobić, kupić, pójść? Jeśli prawidłowo
odpowiesz na te pytania, możesz prowadzić użytkownika przez
mikromomenty. Ich właściwe ułożenie, mierzenie i optymalizacja są
kluczem do Twojej nowej strategii reklamowej.
Więcej informacji można znaleźć w artykule Pawła Tkaczyka. Zdjęcie też stamtąd pochodzi.
Czy wiecie, czego oczekują klienci Waszych bibliotek i organizacji?
Sama często rezygnuję z usług biblioteki, w której nie mogę zamówić przez internet książki. Idę do konkurencji, nawet, jeśli na wiadomość, że książka już dla mnie odłożyli, będę musiała trochę poczekać. Nie mam ochoty pamiętać, że muszę o czymś pamiętać.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz