Wirtualna Polska w czerwcu 2013 r. zaczęła cykl webinariów "THINK MOBILE".
Rośnie liczba użytkowników urządzeń mobilnych. Przeglądarki (www, tzw. duży Internet w odróżnieniu od mobilnego) nadal są silne - internauci korzystają z nich najczęściej.
W projektach często doceniane są nowe technologie i interesujące akcje promocyjne. Czy warto informować o naszych działaniach w mediach mobilnych?
W projektach często doceniane są nowe technologie i interesujące akcje promocyjne. Czy warto informować o naszych działaniach w mediach mobilnych?
W mobilnej reklamie KIA średni czas interakcji (zatrzymanie klienta przy naszym produkcie) wzrósł z 19 do 30 s dzięki prostej grze z użyciem kreacji rich media.
Informacje podałam po obejrzeniu zapisu wideo z pierwszego webinarium z serii THINK MOBILE: Jak zacząć reklamować się w mobile i uzyskać najlepsze efekty:
Gościem spotkania był Adrian Kielich, niezależny ekspert z agencji
mobile marketingu Mobext, a także członek grupy roboczej mobile IAB. Prezentację można pobrać: TUTAJ
Później znalazłam też prezentację z drugiego webinarium z cyklu THINK MOBILE, organizowanego przez Biuro Reklamy WP.PL.
(Prelegentka: Katarzyna Bednarska. Gospodarz: Agnieszka Ferenc):
"Mobile w komunikacji 360 stopni": http://www.slideshare.net/wirtualnapolska/mobile-360-stopni
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz